Thursday 9 June 2011

Kali Pertama!

“Assalamualaikum,”

Aku yang bernama Anis Hanani Binti Mohamad Fadzil,  pertama kali menulis untuk ‘blog anis hanani’ ini yang telah di cipta ‘khas’ lebih kurang sejam lebih yang lalu atas bantuan sahabat yang sentiasa ada di masa susah dan senang iaitu Marzita Amin. Thanks a lot dear. (Jasamu akan ku kenang. Hehehe )

Sebenarnya keinginan untuk membuat blog ini telah lama ada, lantaran minatku yang amat mendalam dalam bidang penulisan. Tapi sering tertangguh kerana aku sering berfikir, ‘perlu ke aku buat blog ni’? Namun ianya terhasil juga pada tahun 2011 ni bersamaan hari ke-4 aku menjalani kehidupan sebagai siswi tahun akhir Asasi Undang-Undang di UiTM Kuantan.

Walaupun masih kekok, tapi aku pasti akan biasakan diri ini dengan blog ini. Masih banyak lagi yang perlu aku pelajari. Nampaknya bantuan Marzita Amin masih lagi di perlukan. Harap juga masih sudi membantu ya.

Undur diri dulu




No comments:

Post a Comment